Thursday, August 13, 2009

Emotion

Big James@NYC BMX RIDER


Big James.


PEDAL SPEED 3にも
PICK UPされてた
Big James

僕が毎晩

NYのUnio Square Parkで

FIXED GEARで遊んでると

必ずといっていいほど
彼はその場所にいました

フラットで

BUNNY HOP360°を

1m近い高さで

そこにいる
様々な人種を

魅了してました

人に

感動を与えることは

人種や言葉は関係ない

強く

それを感じました

僕等のやっている

FIXED GEAR BIKEも

同じ

性別 年齢 人種 体系 ジャンル

全く関係ないと思う

ひとつのもので

世界と
つながる

こんなに
素晴らしい事は

なかなかない

そこで得た
感動

そして
つながりを

どうか
大切に


Big James,
Who was picked by PEDAL SPEED 3, was always
There while I was kicking it on
my fixed gear at the Union Square Park in NY every night.

He attracted iosts of different people
by his Bunny Hop 360° without ramp.

I felt that wowing people has nothing
to do with there you come from or what language you speak.

It's the same as FIXED GEAR BIKE
that's what we do.

It has nothing todo with sex,age,race,
how we look.

That wonderful connection doesn't
happen often when it does, 
Don't miss it.



















WRITER: YSO
EDIT BY: YSO

No comments: