Thursday, July 15, 2010

Ted Shred from SF


according to TAKUYA SAKAMOTO, DJ / Skater Ted Shred visited Brooklyn for a photo shoot of Affinity Cyclone. He is sponsored by Affinity and rides like a daredevil. I met him at a club 6 loooong time ago in San Fran, him as a DJ, and me as a live painter...i do not think he remembered me coz it was a great alcoholic night or whatever... anyways, TAK shot a bunch of photos for COG magazine and im excited to see those soon.

最近TAKがニューヨークでDJでプロスケーターで、フリーギア&ノーブレーキライダーでもあるテッド・シュレッドのアフィニティサイクルズのサイクロン撮影が行われました。彼はアフィニティからスポンスを受けており、とにかく、やゔぁーいライダーです。DJとしても、スケーターとしてもトップに君臨する彼だけれど、何がやばいかっていうと、サンフランのあの坂をフリーウィールでだだずべり。ノーブレーキってことは、チェーンが切れたときと同じ感覚ってこと。僕がメッセンジャーをやっているころ、彼を見た事あったけれど、普通に走ってたかな。クラブではDJをして、自慢だけれど、彼がDJの時、ライブペイントしたことあります。でも酔っぱらいすぎてて(僕が)中々覚えてないってのもあるけれど。そんなこんなで、彼のライドをとくとご覧有れ☆




僕と同じAFFINITY CYCLESから
SPONSERDされてるTED SHRED.

こんなヤバい人と同じとこで
戦わせてもらえると思うと
日本での役目をしっかり果たさないといけませんね。

BIG UP TED SHRED!!!!







EDIT BY:YSO

No comments: